3 Nisan 2013 Çarşamba

kırklareli spor araç kiralama

Daha yakın zamanlarda, Lola Avrupa pazarında başarılı oldu ama az çok ABD'de B98/10 ile başlayan Le Mans tarzı yarış için spor araba bir dizi üretti. B2K/10, bir Cyclops veya bir lokomotifin onun ek santral far anımsatan ile performansı daha da görünüm için daha önemli oldu. Lola BMW V12 LMR ve Audi R8 gibi fabrika araba karşı sporun üst sınıf sınırlı bir başarı elde ederken, Lola Amerikan şampiyonluk sınıf zaferler dahil (eski LMP675, şimdi LMP2) ikinci sınıf egemenliği dönemleri gördü Le Mans Serisi, bu Acura ve Porsche fabrika destekli girdileri tarafından ALMS LMP2 tehdit olmasına rağmen. Özel bir LMP675 araç iki litrelik dört silindirli AER turboşarjlı motor tarafından desteklenmektedir, 2001 yılında MG için inşa edilmiştir. Bu MG-Lola EX257 gibi işleri ekibi tarafından Le Mans girildi, ve ayrıca özel girenler tarafından
Lola B01/60 olarak çalıştırıldı. Bu arabayı sonraki gelişmeler çeşitli küçük V8s ile monte edilmiştir ve şasi son müşteri LMP1 ve LMP2 kasanın içine lüks araç kiralama geliştirilmiştir. Lola LMP2 güncelleştirilmiş bir sürümü Lola B05/40 (ayrıca MG-Lola EX264/265 olarak da bilinir) tanıtımı ile 2005 yılında geldi. Hızla Ray Mallock Limited ile Le Mans 2005 ve 2006 yılında sınıf onur alarak LMP2 bir yarışmacı oldu. Ayrıca Sebring 2006 12 saat içinde ikinci bir yerinde genel bitirmek dahil, Intersport Racing ile 2005 ve 2006 yılında Amerikan Le Mans Serisi birkaç sınıf kazandı kazandı. 2007 yılında, kapsamlı güncellemeler Fernandez Racing tarafından işletilen tüm yeni Acura powerplant karşılamak için, şasi yapılmıştır. Buna ek olarak, temelde yepyeni LMP2 prototip, B07/40, yeni AER tabanlı Mazda motoru barındırmak için inşa edilmiştir. Bu yeni sürüm saydı tarafından ABD'de sadece yürütülüyor. Lola da B06/10 tanıtımı ile 2006 yılında LMP1 challenger güncellendi. Araba İngiltere merkezli bir Chamberlain-Synergy Racing tarafından Dyson Racing tarafından Amerikan Le Mans Serisi'nde ve Le Mans Serisi ve Le Mans 24 Hours çalıştırıldı. Chamberlain eski Dyson araba CytoSport Racing ve Intersport Racing tarafından sadaka olarak üzerine kaçıp edilmiş iken, 2007 ve 2008 yılında makine çalıştırmak için devam etti. Onun LMP2 programı olduğu gibi, 2007 takvim yılı Lola kullanarak Le Mans Serisi ve Le Mans 24 Saat Yarışı Charouz ve İsviçre Spirit takımı (eylem gördüm B07/10, bir ilk ile daha fazla yükseltmeleri tanıtmak gördüm Audi R8 ile aynı motor). Lola (Tracy Krohn ile birlikte), 2007 yılında Grand-Am'sDaytona Prototip kategorisinde MULTIMATIC franchising devraldı. Krohn 2008 Daytona 24 Saat onun Riley araba kullanılır ama sezon sonra yeni araba geçti. Lola da, 2008 yılında P1 kategorisinde çalışan B08/60 olduğu ilk kapalı kokpit Le Mans Prototip bir çift tanıttı. İlk B08/60 Charouz ekibi (Prodrive yardımı ile) ile yarıştı ve GT1 belirtiminin Aston-Martin V12 motor yer aldı. P2 düzenlemelere inşa B08/80 ilk Sebah Yarışı (ve 2008 Le Mans 24 Hours Speedy Racing) tarafından yarıştı ve 2009 ve 2010 sezonlarında yarış devam edildi.

Hiç yorum yok: